Čím méně fanoušku, tím lépe

30/9/2015, Jan Schmid

Často způsobujeme překvapení, když značky konfrontujeme s reálným profilem jejich fanouškovské základny. Historie aktivit českých značek na Facebooku přitom bývají podobné.…

Kavárna a Babovřesky

10/3/2015, Jaroslav Cír

Honza Schmid umí Facebook analyzovat vědecky, Fanzoom je jedním z příkladů. Moje analýza je pouze intuitivní, založená na pozorování příspěvků…

Chcete růst? Hackujte

9/1/2015, Jan Schmid

Facebook, Twitter, LinkedIn, Dropbox, Airbnb patří mezi služby, které základ svého růstu opřely o tzv. growth hacking. Mezi startupy v…

Pro víkend jaký je

25/10/2014, Jaroslav Cír

  Zkusme si představit, že návrh této reklamy přinese agentura klientovi v Česku. Klient agentuře poděkuje a pak dá dohromady…

Kdo jsou Millenials?

15/9/2014, Jaroslav Cír

"Jedí lidské maso, neznají spravedlnost…chodí úplně nazí, jedí blechy, pavouky a syrové červy…", tvrdili španělští conquistadoři o indiánech, těsně po…