Značky a archetypy

27/11/2017, Jaroslav Cír

Značky jsou kulturní myšlenky (a smyšlenky).  Tou nejsilnějí “kulturní myšlenkou” je příběh, který se  na úrovni hlubších emocí dotýká našich…

Branding vs. meaning

8/4/2017, Jaroslav Cír

Skvělé by bylo účastnit se prezentace výzkumu, který klientovi dodal kuráž schválit soudruhům z agentury tento propagační materiál. Soudruh z…

Hledáme

29/1/2016, Jaroslav Cír

Hledáme bytost mezi sebe pro roli projektového manažera kvantitativních a kvalitativních výzkumů. Poslání:– samostatné vedení projektů, přibližně z 2/3 kvantitativních…

Fake audience

12/11/2015, Jan Schmid

Pokud se nechcete umazat a dáváte přednost uhlazeným a dlouhodobě udržitelným postupům, raději dál nečtěte. Vaše nažehlená košile by se…