Vize a teplá voda

18/8/2009, Jaroslav Cír

"Odstraňovat drobné nespravedlnosti dává větší smysl, než řečnit o nastolení spravedlivé společnosti", říkal filozof (nezapamatoval jsem si jeho jméno) v…

Budování brandu je blábol

3/8/2009, Viktor Prochazka

„S využitím široké škály ověřených nástrojů dokážeme pomoci brandu v jeho rozvoji a upevnění pozice na trhu…“ Je to opravdu…

The Economist

23/7/2009, Jaroslav Cír

Economist očividně nepodceňuje svoje čtenáře/zákazníky. V Česku, kde se inteligence zákazníků podceňuje neustále, by zřejmě vznikla jiná kampaň. Klient by…

Komunity a ambasádoři

30/6/2009, Jaroslav Cír

Hledáme a vytváříme komunity kolem značek skrze témata, které si značky bere za své (například bio potraviny, móda, hudba…). Pomocí…