Čtenářské dovednosti

13/12/2010, Jaroslav Cír

Asi jste četli: "Čtenářské dovednosti českých žáků jsou podprůměrné a od roku 2000, kdy se ČR do srovnávání zapojila, se…

OpenIdeo

7/11/2010, Jaroslav Cír

Open Ideo a strategický přístup ke spolutvorbě. Spolutvůrci jsou bráni vážně a proces spolutvorby je strukturován podobně, jako jsou strukturovány…

Kvalitativní výzkum

5/11/2010, Jaroslav Cír

Naší specializací je strategický, kvalitativní  výzkum positiongu značky a komunikace. Do kvalitativního výzkumu integrujeme nové disciplíny – zejména sémiotiku a…

Online výzkum KVALIKVANT

5/11/2010, Jaroslav Cír

Výzkum, který děláme, je praktický a užitečný. Metodologii výzkumu šijeme na míru potřebám klienta a jeho marketingovým a obchodním cílům.…

Brand planning

5/11/2010, Jaroslav Cír

Co je značka? Definicí je spousta. My značku definujeme jako souhrn pocitů a dojmů, které jméno nebo logo značky v…

O co nám jde?

5/11/2010, Jaroslav Cír

V srdci všeho, co děláme, je spolutvorba. Spolutvorba je kreativní proces založený na přímé spolupráci výrobce a zákazníků. Prostřednictvím spolutvorby…

Sociální postrkování

17/10/2010, Jaroslav Cír

Znáte cedulky z koupelen hotelů, které nás nabádají používat víckrát stejný ručník, abychom chránili životní prostředí? Bývá na nich často…

Spolutvorba a Crowdsourcing

15/10/2010, Jaroslav Cír

Spolutvorbu chápeme jako strategickou iniciativu, která má tyto cíle: Vtáhnout tvůrčí a zapálené zákazníky “dovnitř”, do inovačních procesů (výrobků a…