Malcolm Evens, zakladatel agentury Space Doctors, přijal naše pozvání a představí nám sémiotiku v marketingové praxi v rámci Londýna v Praze. S Malcolmem se uvidíme 4.10. 2012 v 9.30 v Long Tale Café, Osadní ulice 35, Holešovice.
Malcolm Evans pracuje a pracoval na projektech spojených s kulturní a sémiotickou analýzou pro positioning a komunikaci značek, pro řadu globálních společností, jako jsou Procter & Gamble, Nestlé, Guinness UDV, Vodafone, GSK, Unicef, Mastercard, Givaudan, Gillette nebo Unilever.
Malcolm Evans je mezinárodně oceněným průkopníkem oboru sémiotické a kulturní analýzy. Je nositelem řady ocenění, včetně Atticus WPP Grand Prix. Na začátku kariéry působil v Semiotic Solutions, poté spolu s Fionou McNae založil agenturu Space Doctors.
Malcolm se specializuje se na sémiotickou analýzu jako nástroj pro určení positioningu a směru komunikace značek v proměnlivých, postmoderních kontextech. V posledních letech se zaměřuje především na uplatňování kulturní a sémiotické analýzy na rozvíjející se trhy.
Malcolm vede pokročilé vzdělávací programy sémiotiky pro UK’s Market Research Society.