Chystáme se zpřístupnit odborné i laické veřejnosti náš dotazníkový systém Kvalikvant, který v tuto chvíli používáme interně.
Kvalikvant tedy v tuto chvíli používají profíci, ale je vymyšlen tak, aby ho mohl jednoduše používat každý.
Cílem projektu „Otázka za plakát“ je upozornit na tento dotazníkový systém a ukázat, že výzkum není pouze doménou výzkumných agentur, že prostřednictvím Kvalikvantu se může ptát každý (kdo je zvědavý). Zároveň jsme zvědaví, na co jste zvědaví .-)
Projekt Otázka za plakát
Rozhodli jsme se tedy oslovit zvídavé lidi, primárně designéry, s nabídkou barteru Otázka za plakát:
Co nabízíme:
Posbíráme Vám odpovědi (500 respondentů, reprezentativní vzorek ČR) na Vaší otázku. Otázka může být libovolná – může se týkat Vašeho oboru, nebo čehokoli, na co jste zvědaví – třeba jaká pohádková bytost se respondentům vybaví, když se řekne designér, jaká je jejich nejoblíbenější barva prostěradla, nebo kdy dali někomu poprvé pusu – zkrátka naprosto cokoli.
Data Vám poskytneme dle dohody:
– u uzavřených otázek – tedy pokud respondenti budou volit z nabízených možností, pošleme graf, případně tabulku, samozřejmě můžeme poslat i hrubá data
– u otevřených otázek, tedy pokud budou respondenti psát odpověď vlastními slovy, pošleme list všech odpovědí, případně můžeme překódovat.
Co za to chceme:
Vy pak tu svou otázku, respektive odpovědi na ní, nějak (zajímavě) vizuálně zpracujete na jednu stránku (plakát). Necháme Vám úplně volnou ruku – ohledně formátu plakátu i formy zpracování. Tyto „plakáty“ pak vystavíme u nás v kavárně Long Tale Café a na našem webu (www.perfectcrowd.com). Samozřejmě s podpisem, případně logem vaší firmy.
Za Vaši práci Vás nemůžeme honorovat, nicméně zaplatíme výzkum a poskytneme prostory pro výstavu výstupů. Mohlo by to tedy být dobré PR pro Kvalikvant i pro Vás.
Kontaktní osoba:
Zuzana Hájková, zuzana.hajkova@perfectcrowd.com
mobil: 602 612 588