Blake Chandlee je ředitelem Facebooku pro UK a Evropu. 15. října bude mluvit a pracovat s námi na workshopu Londýn v Praze 2.0.
Na videu pro Media Week mluví Blake o Facebooku a reklamě. Mimo jiné říká:
- Facebook nevytváří a nechce vytvářet vlastní obsah – chce aplikovat nové technologie a inovovat svůj "core business", kterým je "social utility".
- Facebook "je social utility", tj. platforma, která umožňuje lidem přenést vztahy s lidmi z offline prostředí do online prostředí a získat nad nimi kontrolu.
- Budoucnost reklamy na Facebooku (a nejspíš vůbec) je v integraci značek do konverzací, které mezi sebou uživatelé vedou; do toho toku každodenností, který na Facebooku plyne, a který, ač v jednotlivostech banální, je fascinující, v čase a v síle spojení těch toků banalit. (Tohle už Blake neříká, o těch banalitách:)…Více tady…
Blake Chandlee on Facebook from Perfect Crowd on Vimeo.