Mark Earls už v Praze byl – vloni vystoupil na konferenci "Londýn v Praze, join the conversation". Tam měl ale pouze hodinu na to, aby nás seznámil se svou teorií "stádního marketingu".  

Proto Mark přijede do Prahy znovu (1. června 2009). V Long Tale Café povede workshop zaměřený na to, jak převést do praxe principy "social influence", protože, jak říká Mark, "(skutečný) marketing není o tom, co my (výrobci) povídáme lidem, ale o skutečném chování lidí, které je vidět a jehož součástí můžou být naše výrobky a značky…o chování, které se dá napodobit, přizpůsobit, lze se vůči němu vymezit, dá se o něm mluvit, zkrátka to nejsou jen obrázky v televizi nebo v novinách".

Mark úspěšně aplikoval tyto myšlenky v praxi pro klienty z oblasti rychlobrátky, bankovnictví, reatailu….I o příkladech z praxe bude workshop s Markem Earlsem.  Zároveň budeme pracovat na několika případových studií, které si sami zvolíme, tak abychom si osvojili klíčové zásady marketingu postaveného na principech "social influence".  

Pokud máte o workshop zájem, napište nám na info@londynvpraze.cz nebo se předběžně zaregistrujte na stránkách Londýna v Praze na Facebooku – tady

Tady jsou další filmy a další psaní o Marku Earlsovi:

http://www.perfectcrowd.cz/2008/08/mark-earls-jeho.html

http://www.perfectcrowd.cz/2008/09/post.html