Krátká upoutávka na workshop s Markem, který se uskuteční přesně za týden:
Mark na projektu "Herd" spolupracuje s Dr. Alexem Bentleym, profesorem antropologie z Durham University.
Pro nás, v marketingu a výzkumu, je asi klíčové rozlišit, do jaké míry můžeme skutečně dané chování ovlivnit…Věci se často, ačkoli je nám to nemilé, prostě dějí a šíří, aniž by fungovaly podle dnes už učebnicových mechanismů zahrnujících "influencers" apod. Jo, a ještě je dobré mít kvalitní výrobek. Pokud ho člověk nemá, pak udělá nejlépe, utratí-li mediální rozpočty na TV Nova. Dokud to jde.
Pokud se chcete dozvědět víc o principech sociálního ovlivňování, připojte se k nám 1.6. 2009 – v Long Tale Café. Link na registraci je tady:
Nebo přes Facebook:
A ještě program na příští pondělí:
- 9.30 káva
- 9.45 – 12.30 Principy „social influence“ a stádního marketingu, teorie a praxe – Mark Earls
- 12.30-13.30 oběd
- 13.30 – 16.00 „Insight Activator“, pod vedením Marka Earlse a inspirovaný ranní přednáškou. Společně si vyzkoušíme principy "social influence" na konkrétních příkladech, které se po skončení workshopu budeme snažit uvést do reálného života
- 16.00 – káva nebo jiné nápoje a networking….