Targetting 

Internet a sociální média obzvlášť umožňují velmi přesné cílení a vypálení reklamy na specifické cílové skupiny.  Na teoreticko-pracovní úrovni je to nádhera.  Problém je v tom, že sice sám pomáhám zasahovat, ale zároveň jsem i já zasahován…. Je mi jasné, že sdělení, která budu dostávat, zatímco budu stárnout a chřadnout, budou precizně a bezcitně relevantní. Ušijí mi na míru reklamu na rychloobrátkové klouby, bio plenku nebo LDNku a ušetří mě nerelevantních sdělení plných odvázané funky mládeže, tančící v opojení sycenými nealko nápoji. Pokud je tohle (i moje) budoucnost, pak se raději vraťme k nepřesnému cílení a nepřipomínejme si s hloupou dokonalostí to, jak jsme průhlední a předvídatelní. Přerušujme se občas sdělením, které není relevantní, ale které nám dá iluzi toho, že jsme úplně neuvízli v pavučině a že existuje způsob, jak uniknout. Možná toho nakonec víc prodáme.