Naší specializací je strategický, kvalitativní výzkum positiongu značky a komunikace. Do kvalitativního výzkumu integrujeme nové disciplíny – zejména sémiotiku a etnografii – abychom poznali kontext, ve kterém se potkávají lidé a značky, zejména kontext současné kultury. Radikálně tak obohacujeme výsledky výzkumu a pomáháme vytvářet dokonalejší komunikaci, výrobky a služby.
Jedním z našich klíčových nástrojů pro tvorbu positioningu značky a vývoj komunikačních konceptů jsou adcepty. Adcepty jsou záměrně nehotové a syrové myšlenky, nápady a vhledy, které vycházejí z positioningu značky a které ilustrují možné komunikační směry.
Místo toho, abychom v kvalitativním výzkumu testovali 3 storyboardy a zjistili, že vítězný storyboard je "jednooký král mezi slepými," předložíme respondentům 15-20 adceptů, abychom zjistili, které myšlenky (a kombinace myšlenek) mají skutečný potenciál oslovit spotřebitele a komunikovat podstatu značky. Na základě výsledků ADCEPTového výzkumu vytvoříme jasný positioning nebo komunikační koncept značky.