Stratég a výzkumník, zakladetal Planning Above and Beyond, blogger (http://paab.typepad.com/), waggle dancer (http://www.waggledancers.com/) John Griffiths se přijede 30.11. do Prahy podělit o své zkušenosti s využíváním crowdsourcingu při strategickém plánování.
Naučíte se, jak využít skupinový a komunitní potenciál k interpretaci množství volně dostupných informací z Internetu.
Pro koho je workshop určen:
Pro strategické plannery, mediální plannery, výzkumníky, marketingové ředitele a brand manažery. A pro všechny ostatní, kteří věří, že moudrost davu může posunout jejich byznys.
PROGRAM
10-11:
Nástroje strategického plánování
11-12.30:
Insight generation (jako výchozí bod pro odpolední cvičení). Jak pracovat s tím, co o zákaznících víme, ale hlavně s tím, co o nich nevíme. (Využití vědomých a nevědomých úsudků o zákaznících.)
12.30-13.15:
Přestávka na oběd
13.15-16.00:
Crowdsourcing jako nástroj strategického plánování:
využítí skupinového a komunitního potenciálu k interpretaci a hledání insightu v množství volně dostupných informací z Internetu.
Crowdsourcing jako nástroj strategického plánování: praktické cvičení ve skupinách.
——————————–
Workshop proběhne v anglickém jazyce.
——————————–
Kapacita workshopu je omezená, prosím, registrujte se včas:
http://registrace.londynvpraze.cz/