717X1932 copy

Stratég a výzkumník, zakladetal Planning Above and Beyond, blogger (http://paab.typepad.com/), waggle dancer (http://www.waggledancers.com/) John Griffiths se přijede 30.11. do Prahy podělit o své zkušenosti s využíváním crowdsourcingu při strategickém plánování. 

Naučíte se, jak využít skupinový a komunitní potenciál k interpretaci množství volně dostupných informací z Internetu. 

Pro koho je workshop určen: 
Pro strategické plannery, mediální plannery, výzkumníky, marketingové ředitele a brand manažery. A pro všechny ostatní, kteří věří, že moudrost davu může posunout jejich byznys.

PROGRAM

10-11: 
Nástroje strategického plánování

11-12.30: 
Insight generation (jako výchozí bod pro odpolední cvičení). Jak pracovat s tím, co o zákaznících víme, ale hlavně s tím, co o nich nevíme. (Využití vědomých a nevědomých úsudků o zákaznících.)

12.30-13.15: 
Přestávka na oběd

13.15-16.00: 
Crowdsourcing jako nástroj strategického plánování: 
využítí skupinového a komunitního potenciálu k interpretaci a hledání insightu v množství volně dostupných informací z Internetu.

Crowdsourcing jako nástroj strategického plánování: praktické cvičení ve skupinách.

——————————–

Workshop proběhne v anglickém jazyce. 

——————————–

Kapacita workshopu je omezená, prosím, registrujte se včas: 
http://registrace.londynvpraze.cz/