Hledáme mezi sebe kolegu nebo kolegyni pro roli projektového juniorního výzkumníka kvantitativních výzkumů.
Budete pomáhat s výzkumy na různá témata od výzkumů značky, hodnocení reklamy nebo výzkumů na společenská témata určených pro medializaci.
Pokud si budete na dané zadání věřit, svěříme Vám výzkum od A do Z: přípravu návrhu výzkumu, vývoj dotazníku, interpretaci výsledků.
Co lze považovat za ty správné předpoklady?
Základním předpokladem, aby Vás tato práce bavila, je zvědavost a vůbec zapálení pro výzkum, poznání a informace.
A aby Vás tato role zbytečně nestresovala, hodí se zkušenosti s projektovým řízením, schopnost koordinovat další dodavatele a kolegy zapojené do výzkumu. Je potřeba také empatie vůči klientům, vyslechnout si je a pochopit jejich potřeby.
Práce také vyžaduje:
- základní zkušenosti s MS Excel
- základní zkušenosti s MS Powerpoint.
Co by měl mít ideální kolega za sebou?
Dáváme proto přednost těm, kdo už mají aspoň nějakou praxi v některé agentuře pro výzkum trhu. Počítáme i relevantní praxi během studií. Hodí se také orientace na kvantitativní metody během studia.
Výhodou, ale zdaleka ne nutnou podmínku, je hlubší znalost některého z výzkumných přístupů, například práce s SPSS.
Co vám můžeme nabídnout?
- Inspirující zkušené kolegy
- Prostor pro samostatnost, názor, odpovědnost a možnost realizovat své nápady
- Pestrost témat a metodik. Každý výzkum je trochu jiný. Nespoléháme se na hotová řešení.
- Pracovní počítač a telefon
- Možnost se práci věnovat 2 dny v týdnu mimo kancelář.
V případě zájmu se prosím ozvěte na: jan.schmid@perfectcrowd.com