Hlavními hrdiny seriálu the Americans je manželský pár. Vypadají jako dokonalí Američané (2 děti, dům na předměstí, auto…), ale jsou to ruští agenti. Jednou spolu mluví tlumenými hlasy v garáži, aby je neslyšely děti. On: “Podívej se, jak skvěle se nám daří. Máme děti, dům, můžeme si koupit to chceme, stejně už žijeme jako Američani, proč nezačneme být tím, co už stejně jsme? Pojď vykašleme se na stranu a vládu a začneme si to prostě užívat”. Ona: “Přece nemůžeme zradit vlast, stranu. To nemůžeme nikdy udělat. Až to bude potřeba, strana nás zavolá atd.”
V seriálu je to trochu jinak, ale představme si, že na manžele-agenty Sověti úplně zapomenou. Ona po zbytek života nakupuje stejně jako on, ale čeká na to, až ta šaráda skončí, bude aktivována jako agentka a pomůže kapitalismu do hrobu. Ona je tak vždycky něčím víc, než ve skutečnosti je a umírá s vědomím, že ačkoli nakupovala ve velkém, nezradila svoje ideály.
Skutečným hrdinou je ale on – to on se stane přesně tím, čím ve skutečnosti je: autentickým a plnohodnotným zákazníkem, tečka. Jí nemůžeme věřit ani ve chvíli, kdy říká pravdu (obzvlášť ve chvílích, kdy říká pravdu). Jemu můžete věřit stoprocentně.
Cesta k autentickému zákaznickému zážitku tak spočívá jednoduše v tom, že si přestaneme lhát a staneme tím, čím už beztak dávno jsme – konzumenti bez ideologie a víry, s foťákem namířeným na vlastní obličej.