Sociální síť představuje soubor lidí, mezi kterými existují vztahy (představte si například síť vašich přátel na Facebooku). Tyto vztahy umíme pomocí SNA formalizovat a dále analyzovat. SNA je nezbytnou součástí výzkumných nástrojů zejména pro ty klienty, kteří:
- mají zájem mluvit spíše s konkrétními vlivnými zástupci cílové skupiny – názorovými vůdci, než k anonymnímu davu,
- plánují využít ambasadory své značky nebo produktu jako svébytného komunikačního kanálu,
- chtějí dát dohromady tvořivé jedince a skrze ně šířit relevantní sdělení,
- uvažují, že se ve své komunikaci zaměří na názorové vůdce,
- chtějí znát situaci a způsob, jakým se jejich zákazníci baví o jejich produktech,
- chtějí zapojit své zákazníky do tvorby značky a produktu,
- chtějí znát konkrétní místa na internetu, kde si jejich zákazníci vyměňují své názory a zkušenosti s produktem nebo službou.
Pro více informací kontaktujte:
Jan Schmid
+420 739 202 460
jan.schmid@perfectcrowd.com