Stupid_kids

Asi jste četli: "Čtenářské dovednosti českých žáků jsou podprůměrné a od roku 2000, kdy se ČR do srovnávání zapojila, se stále zhoršují. Největší problémy mají čeští žáci s posuzováním obsahu a formy textu."

Dnes jsme přemýšleli o tom, jak by mohly české značky vytáhnout do boje proti zaostávání českých dětí, v rámci CSR (corporate social responsibility). Došli jsme ale k tom, že pro mnohé značky a organizace by něco takového bylo šílenstvím. Pro potraviny nadité éčky,  skryté bankovní poplatky nebo populistické volební programy, budou pitomí spotřebitelé ideální cílovkou. Takovou cílovku by si měli výrobci hýčkat už dnes, například spuštěním zábavného programu: Za každnou knihu, kterou spálíš, získáš zdarma pytlík bramborových lupínků. 

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/cesti-skolaci-ve-srovnani-se-svetem-propadli-horsi-se-hlavne-v-matematice-1lt-/studium.asp?c=A101207_141030_studium_bar