Znáte cedulky z koupelen hotelů, které nás nabádají používat víckrát stejný ručník, abychom chránili životní prostředí? Bývá na nich často obrázek s usměvavým delfínem. Navzdory delfínovi nemají cedulky velký dopad na naše chování. Dopad zvýšíte – o 20% – tím, že na cedulku napíšete "75% lidí v tomhle hotelu použilo víckrát stejný ručník." A o 33%, když napíšete: "75% hostů, kteří bydleli v tomto pokoji použilo víckrát stejný ručník." (Goldstein)
Od morálních apelů a obrázků s delfíny se lze lépe distancovat, než od toho, co dělají lidi kolem – čím blíž nám jsou, tím hůř, vlastně líp. Ti druzí jsou nejen peklo, ale i nejúčinnější marketingový nástroj.
Chce to méně okouzlení obrázky (nejen delfínů) a více postrkování těmi druhými nebo skrze ně.