Tady je Mark Earls, který vystoupí na konferenci/workshopu Londýn v Praze 2. V tomhle (dobře udělaném) filmu mluví s Johnem Kearonem – o “stádním marketingu”:
O knize Marka Earlse jsem už tady před nějakým časem psal. Jedna věc ale stojí za zopakování:
(Skutečný) marketing není o tom, co my (výrobci) děláme a povídáme lidem, ale o tom, co lidi dělají a povídají jeden před druhým a jeden druhému.
V současné době nám Mark v Unileveru pomáhá aplikovat “stádní marketing” v Rusku a v Asii, kde se snažíme zvýšit penetraci a konzumaci deodorantů. (je jasné, že pouhé reklamní kampaně na změnu chování nestačí).
Mark bude o tomto a dalších konkrétní příkladech uvádění teorie “stádního marketingu” do praxe mluvit v říjnu na konferenci.
Tady je pozvánka na Londýn v Praze 2 z Markova blogu (jeho blog patří mezi 40 nejvlivnějších blogů o plánovaní, marketingu a reklamě).